top of page

תרגום נוטריוני בכפר סבא התקשרו עכשיו 09-7443260

כמה מילים על נוטריונים

נוטריון כפר סבא הוא למעשה עורך דין אשר הוסמך על ידי משרד המשפטים והחוק לאמת, לערוך ולאשר מסמכים משפטיים מסוימים. מדובר במסמכים בעלי חשיבות יתרה, המצריכים רמה גבוהה של זהירות ואחריות מקצועית, ולכן עו"ד המעוניין לספק שירותים נוטריוניים חייב לעבור הכשרה והסמכה הולמת, ולהיות רשום ברשומות משרד המשפטים. ההסמכה עצמה נקבעה בחוק הנוטריונים משנת 1976, וישנן תקנות ברורות הקובעות את דרך עבודת הנוטריון בישראל, לרבות מחירים קבועים המחויבים על פי חוק. במילים אחרות, נוטריון אינו יכול לגבות תעריף הגבוה מהאמור בתקנות. עוד חשוב לציין כי במידה ולעורך הדין אין את ההסמכה הנדרשת, כלומר אינו נוטריון, הרי שחתימתו ואישורו של המסמכים הנדרשים תהווה עבירה פלילית, וממילא לא יהיה לה תוקף משפטי.

שירותים שונים של נוטריונים

נוטריון בכפר סבא מספק קשת רחבה של שירותים בהתאם לצרכי הלקוח. מדובר במסמכים שונים אשר חתימה של הנוטריון על גביהם מהווה אישור למקוריותם, לזהות של האדם או האנשים החתומים עליהם, וכן לכך שהם חתמו מרצונם החופשי והטוב, והבינו את משמעות המסמך. מכאן והלאה יכול המסמך החתום על שורה ארוכה של שירותים וביניהם אישור נוטריון בהוד השרון על ייפוי כוח בלתי כוח, ייפוי כוח מתמשך, מסמכים לקבלת משכנתא, אישור על חתימה בשם הזולת על מסמך, אישור נכונות של העתקי מסמכים, ואישור נכונות של תרגומים (יש לציין כי במשרדים רבים גם מספקים את שירותי התרגום בשפה הנדרשת). כמו כן, שירות נוטריון בכפר סבא נדרשים לצורך אישור על היותו של אדם בחיים, אישור תצהירים, לעריכת מסמכים או עשיית פעולות מסוימות בהם, לאימות הסכמי ממון בין בני זוג שטרם נישאו, ועוד.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת שירותי נוטריון כפר סבא , פנו אל משרד עורכי דין ונוטריון כפר סבא רות גבריאל בטלפון 09-7443260.

שרות נוטריון בכפר סבא ותיק ומוכר אם אין ספור לקוחות מרוצים ניתן שרות אפוסטיל בכפר סבא

כל שרותי הנוטריון בכפר סבא בקלות ובמהירות זמינים עבורכם לכל שאלה בכל השפות מהיום להיום

נוטריון כפר סבא הכי טוב והכי מהיר התקשרו עכשיו 09-7443260

נוטריון כפר סבא המומלץ ביותר בשרון

נוטריון כפר סבא זמין עבורכם 24 שעות ביממה יעוץ ראשוני ללא עלות

נוטריון כפר סבא תרגום נוטריון באנגלית צרפתית גרמנית רוסית אוקראינית רומנית

נוטריון כפר סבא שרות אפוסטיל משרד החוץ

נוטריון כפר סבא שרות אפוסטיל בית משפט

התקשרו עכשיו 09-7443260



bottom of page