top of page

תרגום נוטריון לאנגלית ברעננה - שרות מקצועי ומהיר התקשרו ליעוץ ראשוני


תרגום נוטריון לאנגלית

אנגלית היא השפה המדוברת בתבל ונחשבת במידה רבה לשפה הבינלאומית המקשרת בין אנשים, מדינות, עסקים ורשויות בכל רחבי תבל. על כן, קיים ביקוש גבוה עבור שירותי תרגום נוטריוני ברעננהלאנגלית, אותם מבצע משרדנו באופן מהיר, פשוט ויעיל.

מדוע צריך תרגום נוטריון לאנגלית?

שירותי נוטריון ברעננה לתרגום לאנגלית נדרשים עבור מסמכים המיועדים על פי רוב לרשויות במדינות שונות, שבהם לא ניתן להסתפק בתרגומים רגילים. למעשה, במקרים רבים ישנם חוקים ותקנות שאינם מאפשרים לקבל אלא תרגום לאנגלית מנוטריון (אישור נכונות תרגום), למשל עבור צוואה, תעודת פטירה, תעודת נישואין וכדומה. מלבד זאת, קיימים מסמכים שעבורם אין בהכרח תקנה מחייבת להשגת תרגום מסמכים לאנגלית מנוטריון, אולם עקב החשיבות הרבה להיותם מדויקים ונאמנים לחלוטין למקור, אישור נכונות התרגום אכן נדרש. מדובר בין היתר במסמכים המוגשים לבתי משפט בחו"ל, כגון הסכמי ממון, הסכמי גירושין, צו ירושה, ייפוי כוח בלתי חוזר ועוד. מעבר לכך, במידה שמדובר במדינה החתומה על אמנת אפוסטיל, ויש צורך בכך, משרדנו גם יספק את חותמת האפוסטיל.

לעומת זאת, ישנם מסמכים שבהם אין דרישה או צורך מיוחד לקבל תרגום מסמכים מעברית לאנגלית מנוטריון, ובהם אפשר להסתפק באישור הצהרת מתרגם. כלומר, מתרגם השולט באנגלית ברמת שפת אם מתרגם את המסמך, מציג בפני הנוטריון את המסמך המקורי והמתרגם, ומצהיר על נאמנות מדויקת למקור. במקרה זה, תפקידו של הנוטריון הוא לחתום על המסמך ולאשר את הצהרת המתרגם בדבר הנאמנות למקור של התרגום. לבסוף, נציין למי שאינו יודע כי אישור נכונות תרגום או אישור הצהרת מתרגם אינם יכולים להינתן על ידי כל עורך דין. האישור חייב להינתן ולהיחתם על ידי נוטריון, שהינו עורך דין שעבר הכשרה ייעודית והוסמך על ידי משרד המשפטים, ורשום ברשומותיו. מתן אישור על ידי עורך דין שאינו נוטריון בעניינים אלו, מהווה עבירה פלילית וממילא לא יעמוד בבחינת הרשויות שאליהן המסמך מוגש.

כמה עולה תרגום נוטריוני לאנגלית?

ישנו עבור תרגום נוטריוני לאנגלית מחיר קבוע בהתאם לקביעת משרד המשפטים, המשתנה משנה לשנה. נכון לשנת 2020, המחירים של תרגום נוטריוני הינם 221 ₪ עד למאה מילים ראשונות, 167 ₪ עבור כל מאה מילים נוספות ועד לאלף מילים, ו- 80 ₪ עבור כל מאה מילים נוספות אחרי אלף מילים. מלבד זאת, במידה שנדרשים העתקים מאושרים של התרגום, הרי שכל אישור מתומחר ב- 66 ₪.

לפרטים נוספים ולקבלת שירותי תרגום נוטריוני לאנגלית, פנו אל משרד עורכי דין ונוטריון ברעננה רות גבריאל בטלפון 09-7443260.


נוטריון ברעננה הינו משרד ותיק ומוכר שרות מהיום להיום שרות תרגום נוטריון ניתן לכל סוגי התעודות

תרגום נוטריון תעודת נישואין

תרגום נוטריון תעודת לידה

תרגום נוטריון תעודת פטירה

תרגום נוטריון תעודת יושר

תרגום נוטריון תמצית רישום

תרגום נוטריון תעודת בגרות

תרגום תעודות




bottom of page